سلام خانوما سونو خوبه

تصویر
۹ پاسخ

سونو شکمی شدی ؟اولین روز آخرین پریودیت چند بود ک سونو ۵ هفته ۵ روز نشون میده؟چون منم سونو نرفتم ولی تو گهواره ۵ هفته ۵ روز نشون میده

نگران نباش، حتمابرودکتر، بت شیاف پرژسترون میده

8هفته بایدبری

عزیزم اخرین پریودیت کی بوده؟

قلبش دوهفته دیگ تشکیل میشه

دوهفته دیگ باید بری نگران نباش
اخرین پریودیت کی بودهظچ

منم مثل شما شد سونوم عزیزم و خیلی نگرانم من پنج هفته و دوروز نوشت که فتال پل رویت نشد دوهفته بعد بیا من میخام نیمه هفت هفتم برم انشالا اوکی باشه

دوستان من اخرین پریودیم ۹ اسفند بود کی برم برم برا سونو میخوام
ی وقتی برم ک قلبش تشکیل شده باشه چون خداروشکر لک بینی اینا ندارم میگم بمونم همون موقه برم

چراانقدزودرفتی سونو؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق🤗 مامان فندق🤗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نعمت خدا🧿کیان مامان نعمت خدا🧿کیان ۳ ماهگی
مامان هاکان 💙 مامان هاکان 💙 هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان رقیه گل وتودلی مامان رقیه گل وتودلی هفته دوازدهم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۵ ماهگی