خانوما این سونو خوبه !؟

تصویر
۲ پاسخ

بعد فکنم میگه باید تیتر بتا بدی و سونو واژینال
ازمایش رفتی؟

انشالله ۸ هفته بری کامل شدع الان فقط ساک بارداری هست
الان دقیقا ۵هفته هستی

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم👼🎀 مامان تو دلیم👼🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا مامان آنیسا ۵ ماهگی
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته شانزدهم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ودوم بارداری