سلام خانوما خوبین میگم سونو شکمی خوبه یا واژینال ؟

۸ پاسخ

خانوما میگم تو هفته ۵بارداری کمر درد و بعضی وقتا شکم درد و تیر کشیدن واژن طبیعیه؟

هفته های بالاتر برو سونو ولی شکمی برو واژینال به لکه بینی میفتی

شکمی بهتره تو بارداری

صبرکن ۸ هفته بری ک‌سونو شکمی انجام بدی

هفته ۸باید رفت سونو؟

بستگی داره تو هفته های پایین واژینال ولی دیگه نی‌نی میاد بالاتر شکمی
البته میگن برای کسایی که چربی شکمی زیاد دارن هم واژینال انجام بدن بهتر معلوم میشه

واژینال‌دقیق‌تره

واژینال دقیق تره

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌قشنگم مامان جوجه‌قشنگم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حامی👼💙 مامان حامی👼💙 هفته پانزدهم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
مامان یازهرا مامان یازهرا هفته هفتم بارداری
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه کوچولو🐣✨ مامان معجزه کوچولو🐣✨ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ارغوان🩷 مامان ارغوان🩷 ۵ ماهگی
مامان 🩵علیسان🩵 مامان 🩵علیسان🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی