سلام خانوما کسی دستگاه سونو خانگی خریده خوبه ؟

۸ پاسخ

ضرر نداره ؟

سونوگرافی نیست
سونیکید هست،فتال داپلر
از 3ت تا 20ت

تصویر

دستگاه شنود قلب جنین هستش عزیزم
تو دیجی کالا قسمت نظرات اکثرا راضی بودن از خریدش

من دیدم بعضیا داشتن راضی بودن؛نظرات مثبت توی سایت ها دیدم ولی اکثرا از ۱۶یا۱۸هفته صدای قلب رو میشه شنید باهاش.

قيمتش چقده

میگن یه چی هست بگوشی وصل میشه گوگل سر چ کنین

واقعا هست همچین چیزی؟؟؟ من هرشب به این فکر میکنم ای کاش یه دستگاه داشتیم خودمون هر لحظه میفهمیدیم داخل رحم چه اتفاقی میفته 😂😂😂

سونو خونگی چیه؟

سوال های مرتبط

مامان علی 🩵 مامان علی 🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان آیسان🌸 مامان آیسان🌸 هفته بیست‌ویکم بارداری