ضرر نداره ؟
سونوگرافی نیست
سونیکید هست،فتال داپلر
از 3ت تا 20ت
دستگاه شنود قلب جنین هستش عزیزم
تو دیجی کالا قسمت نظرات اکثرا راضی بودن از خریدش
من دیدم بعضیا داشتن راضی بودن؛نظرات مثبت توی سایت ها دیدم ولی اکثرا از ۱۶یا۱۸هفته صدای قلب رو میشه شنید باهاش.
قيمتش چقده
میگن یه چی هست بگوشی وصل میشه گوگل سر چ کنین
واقعا هست همچین چیزی؟؟؟ من هرشب به این فکر میکنم ای کاش یه دستگاه داشتیم خودمون هر لحظه میفهمیدیم داخل رحم چه اتفاقی میفته 😂😂😂
سونو خونگی چیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.