خانما من امشب تپش قلب گرفتم چیز خطرناک نیست ؟

۲ پاسخ

منم بعضی وقتا تپش قلب می گیرم

من تپش قلب داشتم از ۵ ماهگی دکترم فرستادم دکتر قلب اکو ک نوار قلب دادم گف قلبت مشکلی نداره ولی خب من چون خیلی اذیت بودم بم قرص داد گف یکی دو روز بیشتر استفاده نکن

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۶ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری