دوستان من یهو تپش قلب شدید میگیریم خطرناک نیست؟

۳ پاسخ

منم گاهی اینطورم

ارع منم گاهی میگیرم بخاطر جریان خونه

دکتر به من گفتن اگر گاهی پیش میاد مشکلی نداره و در بارداری طبیعیه ولی اگر مدام هست که باید به متخصص قلب مراجعه کنید

سوال های مرتبط

مامان مروارید مامان مروارید هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان dayana مامان dayana روزهای ابتدایی تولد