شکمم برا ۲۳هفته خوبه

تصویر
۸ پاسخ

آره خوبه

. .ببين

تصویر

من ٧ ماهمو دارم تموم ميكنم همينم
عزيزم ، نميدونمم وزنش چقده ٣٠ هفته ميرم

اره خوبه مال من الان بزرگترشده

اره

منم همنقده🥺😍

اره منم همینه.کمترم شاید.
انومالی وزن بچه چقدر بود؟

بله خوبه برا منم همینه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل 💙 مامان قندعسل 💙 ۸ ماهگی
مامان benyamin&hosein مامان benyamin&hosein ۷ ماهگی
عسلچه🥹❤🧿 عسلچه🥹❤🧿 قصد بارداری
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جانان مامان جانان ۱۱ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۷ ماهگی