۲۳هفته سه روز خوبه برای ازمایش قند؟؟و اینکه جوابش چندروزه میاد؟

۴ پاسخ

خب قند برای ۳ ماه دومه

الان که میرید بازم ۲۶ هفته به بعد باید برید
چرا خرج میزارید رو دست خودتون

من ۲۴هفته دقیق رفتم

اره خوبه جوابش سه روز

سوال های مرتبط

مامان نورایی مامان نورایی ۸ ماهگی
مامان آروین مامان آروین روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلین مامان دلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیمو مامان لیمو هفته سی‌ودوم بارداری