ازمایش قند خون جوابش خوبه؟

تصویر
۳ پاسخ

سلام عزیزم تو ازمایش نوشته bacteria =few یعنی باکتری مقداری تو ادراره میخواستم بپرسم دکتر نشون دادی ازمایشو راجب باکتری چیزی نگف؟

خوش به حالت قندت چقدر پایینه 🤭

خوبه یکیش یکم پایینه

تیروئیدت کم کاره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💕فرشته💕 مامان 💕فرشته💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری