خوبه ازمایش قند خون؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

قرص تیروئید میخوری؟؟
تیروئید تو بارداری نباید زیر ۲ باشه

چرا بعد س ساعت قندت افتاد????!!!!

اره عزیزم قند سه ساعتت پایینم هس

قند سه ساعته ت پایینه
بقیه ش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی