ماماناا ازمایش قند خون چطوره ؟

۴ پاسخ

اول خون میدی بعد ادرار بعد شربت میخوری یکساعت و دو ساعت بعد پشت هم مجدد آزمایش خون

آزمایشگاه های خصوصی پودرش پرتقاله آنقدری ک توی گهواره میگن سخت نیست. ولی خواهرم میگه بهداشت پودر قند خالی میده خیلی حال آدم بد میشه... بنظرم هرجا میخوای بری آزمایش قبلش پودرشو سوال کن چیه. از شب قبل هم آب معدنی بذار فریز یخ بزنه فردا زودتر برش دار تا وقتی آزمایش اول و ادرار رو بدی یخش باز بشه. بعد بریز تو پودر دقیقا مث شربت پرتقال میشه حالم جا میاد هوا گرمه خوبه

اتفاقا مزه پودره بد نیست، مزه پودر شربت طعم پرتقال داره با اب یخ بخورین خوبه

سوال منم هست😮‍💨 میترسم با این ویارم میگن یکمی سخته

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان حسین 💙 مامان حسین 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان مائده مامان مائده ۹ ماهگی
مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی💚 مامان نی نی💚 ۹ ماهگی
مامان nafas🐣 مامان nafas🐣 ۳ ماهگی