سلام خانما روز بخیر
لطفا میشه بگید آزمایش قند خون من چطوره؟

تصویر
۱ پاسخ

یک ساعت و دو ساعت بعدت بالا بوده ناشتا و سه ساعتت اوکی بوده

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۵ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان کوچولو💙🐥 مامان مامان کوچولو💙🐥 هفته سی‌وپنجم بارداری