سلام خانوما این جواب آزمایش قند میشه بگید چطوره؟ مشکلی نیس؟

تصویر
۷ پاسخ

قندتون ناشتا۸۰ هسته
یک ساعت بعداز صبحانه ۱۰۸
در کل خوبه قندتون

خوبه عزیزم پایین هم هست

همه چی عالیه عزیزم
گلبول سفید هم در بارداری طبیعیه که بالا باشه، حالا اگه پزشک تشخیص بده از ادرار مینویسه برات
ولی اوکیه

عالیه

خوبه عزیزم
احتمالا ویتامین D رو ادامه باید بدی
قند ناشتا هم ۸۰ هستی
گلبول سفید یکم بالاعه که توی بارداری طبیعیه و دکترا چیزی براش نمیدن

خوبه ازمایش قندت

بفرست به هوش مصنوعی بله به بهترین شکل برات تفسیر کنه

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هانا 🫀🌸 مامان هانا 🫀🌸 ۹ ماهگی