قندتون ناشتا۸۰ هسته
یک ساعت بعداز صبحانه ۱۰۸
در کل خوبه قندتون
خوبه عزیزم پایین هم هست
همه چی عالیه عزیزم
گلبول سفید هم در بارداری طبیعیه که بالا باشه، حالا اگه پزشک تشخیص بده از ادرار مینویسه برات
ولی اوکیه
عالیه
خوبه عزیزم
احتمالا ویتامین D رو ادامه باید بدی
قند ناشتا هم ۸۰ هستی
گلبول سفید یکم بالاعه که توی بارداری طبیعیه و دکترا چیزی براش نمیدن
خوبه ازمایش قندت
بفرست به هوش مصنوعی بله به بهترین شکل برات تفسیر کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.