آزمایش قند چطوره؟

۳ پاسخ

سعی کن زیاد تحرک نداشته باشی
محلول و با آب خنک بخوری

بستگی داره 3 مرحله باشه یا 4 مرحله
من 3 مرحله ای داشتم
اول ی خون میگیرن بعد ی محلول میده با آب سرد قاطی کنی بهتر میتونی بخوری. اینو جرعه جرعه بخور یهو نخور دلت بزنه. 5 تا 10 دقیقه اینو میخوری
ی ساعت باید بگذره بری خون بدی
بعد دوباره ی ساعت بعدش ی خون دیگ میدی و تمام.
ی آزمایش ادرار هم همراش میگیره ک همون اول میدی

برا من راحت بود قابل تحمل
اصن گوش نده برا هرکس یطوره

سوال های مرتبط

مامان مائده مامان مائده ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان امیر سام مامان امیر سام ۲ ماهگی
مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 مامان 𝐚𝐲𝐬𝐚𝐦🩵 ۸ ماهگی
مامان پارساوآرسام🩵🩵 مامان پارساوآرسام🩵🩵 ۵ ماهگی
مامان جان مامان جان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکای من🎀🩷 مامان نیکای من🎀🩷 ۲ ماهگی
مامان نی نی💚 مامان نی نی💚 ۹ ماهگی
مامان nafas🐣 مامان nafas🐣 ۳ ماهگی
مامان فندوق خان مامان فندوق خان ۸ ماهگی
مامان ریزه میزه مامان ریزه میزه ۶ ماهگی
مامان َپناه🥰 مامان َپناه🥰 ۵ ماهگی
مامان ایهان وشاهان مامان ایهان وشاهان ۵ ماهگی
مامان اِلارز🌹 مامان اِلارز🌹 ۱ ماهگی