سعی کن زیاد تحرک نداشته باشی
محلول و با آب خنک بخوری
بستگی داره 3 مرحله باشه یا 4 مرحله
من 3 مرحله ای داشتم
اول ی خون میگیرن بعد ی محلول میده با آب سرد قاطی کنی بهتر میتونی بخوری. اینو جرعه جرعه بخور یهو نخور دلت بزنه. 5 تا 10 دقیقه اینو میخوری
ی ساعت باید بگذره بری خون بدی
بعد دوباره ی ساعت بعدش ی خون دیگ میدی و تمام.
ی آزمایش ادرار هم همراش میگیره ک همون اول میدی
برا من راحت بود قابل تحمل
اصن گوش نده برا هرکس یطوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.