خوبه عزیزم خودتو نترسون
توی گهواره میگن قند ۸۰ بالاس و فلان من ناشتام ۹۰ بود دکترم فقط گفت رعایت کن قند مصنوعی رو ولی نه قرص داد و نه گفت ازمایش رو تکرار کن
خوبه که مشکلی نداره
قرص مت فورمین نمیخوری؟
خوبه اوکی
اره عزیزم ولی زیاده روی تو قند مصنوعی نکن چون مقاومت به انسولین هر چی هفته میره بالا بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.