مامانا آزمایش قند خون من
خوبه دبگه؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه عزیزم خودتو نترسون
توی گهواره میگن قند ۸۰ بالاس و فلان من ناشتام ۹۰ بود دکترم فقط گفت رعایت کن قند مصنوعی رو ولی نه قرص داد و نه گفت ازمایش رو تکرار کن

خوبه که مشکلی نداره

قرص مت فورمین نمیخوری؟

خوبه اوکی

اره عزیزم ولی زیاده روی تو قند مصنوعی نکن چون مقاومت به انسولین هر چی هفته میره بالا بیشتر میشه

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا ۱۰ ماهگی
مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی
مامان مامان مروارید مامان مامان مروارید ۵ ماهگی
مامان علیسان💙🐻 مامان علیسان💙🐻 ۵ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هاکان👑 مامان هاکان👑 هفته سی‌وچهارم بارداری