مامانا ازمایش قند خون چ شکلیه

۲ پاسخ

سلام.يه خون اول ميگیرن بعد شربت شیرین باید در طی ۱۰ دقیقه بخورین وبعد هم سه بار به فاصله یک ساعت ازت خون میگیرن.

ناشتا ی مرحله خون میدی
بعد شربت بهت میدن بخوری
دو بار دیگه با فاصله یک ساعت خون میدی

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا ۸ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته سی‌ام بارداری