سلام مامانا میگم این آزمایش قند چند سری خون میگیرن

۷ پاسخ

بستگی داره دکتر برات چه مدلی نوشته باشه عزیزم از ۲ تا ۴ مرحله هستش ، بعضیا با شربت گلوکز بعضیا بی شربت

برای من ۴بار خون گرفت و از دکترم پرسیدم گفت ۱۰تا ۱۲ساعت ناشتا باش

۳بار...

آره باید ناشتا باشیم
من از ۱۲شب به بعد هیچی نخوردم

باید ناشتا باشیم ؟ چند ساعت ؟؟

من دارم الان میرم دیر نیس

۳ بار ‌‌‌‌‌

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی