بستگی داره دکتر برات چه مدلی نوشته باشه عزیزم از ۲ تا ۴ مرحله هستش ، بعضیا با شربت گلوکز بعضیا بی شربت
برای من ۴بار خون گرفت و از دکترم پرسیدم گفت ۱۰تا ۱۲ساعت ناشتا باش
۳بار...
آره باید ناشتا باشیم
من از ۱۲شب به بعد هیچی نخوردم
باید ناشتا باشیم ؟ چند ساعت ؟؟
من دارم الان میرم دیر نیس
۳ بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.