۶ پاسخ

من ۴ بار گرفتن

حتما باید انجام بدیم؟ اگر ندیم چی میشه ؟

من ۴ مرحله ایی ام دو هفته دیگه میرم

بستگي داره دكترت چي بنويسه 2تا 4بار

منم شنبه بایذ برم فک کنم گفتن 7بار اگه اشتباع نکنم

سلام سه بار

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری