سلام خانما ازمایش قند بارداری ،چن مرحله خون میگیرن؟؟؟

۱۰ پاسخ

من 4مرحله ای دکترم برام نوشته بود

بستگی داره دکترت چی نوشته باشه
از من ۴ مرحله ای بود

بستگی داره
دکتر من گفت دومرحله ای برات نوشتم یدونه ناشتا یدونه بعد محلول
گفت دو هفته دیکه برم

یه دونه ناشتا دو شیشه میگیرن
یدونه بعد از خوردن محلول قند
یدونه هم دوساعت بعد از خوردن محلول قند
کلا سه مرحله سوراخت میکنن

برا منم ۴ مرحله ای بود

من ۴ مرحله

4 مرحلہ
ھر کدوم بہ فاصلہ یک ساعت

دو مرحله

معمولا ۳ مرحله ای هستش

سه مرحله

سوال های مرتبط