سلام مامانا
این آزمایش قند دو ساعته منه
نتیجه؟؟😕

تصویر
۷ پاسخ

ناشتا برا من ۷۶
دوساعت بعد ۱۰۷

دکتر من گفت برای خانوم باردار ناشتا باید زیر 95باشه

الان خوبه یا قند دارم متوجه نشدم
جواب ها یکی نیست😑

میوه کم بخور

عزیزم بالاس توی بارداری باید زیر ۹۰ باشه ناشتا بعد صبحانه هم ۹۰ تا صد....دکترت نشون بده احتمالا میگ رعایت کن بعد تکرار کن باز...منم اول بالا بود یکم رعایت کردم شد ۸۲

کاملا نرماله عزیزم خیالت راحت

خیلی خوبه که

سوال های مرتبط

مامان زیبا مامان زیبا ۲ ماهگی