ازمایش قند🥺
دوستان چند بار خون میگیرن ؟

تصویر
۱۳ پاسخ

هزینش ازاد چقد شد گلم

از چند هفته میرن برا این آزمایش؟

سه بار

از من ۴ بار

سه بار

سه بار با یه ادرار

۳ بار خون ۱ بار ادرار

از من سه بار

واسه من یکبار گرفت شربت رو خوردم بعدش ۳بار هر یکساعت گرفت
چیز ترسناکی نیس

بستگی داره چی دکترت نوشته برات سه ساعته یا دو ساعته

من الان دارم انجام میدم یبار قبل پودر میگیرن ک قند ناشتاته 3بار هم گفته بعد خوردن پودر درفاصله یکساعتی

از من سه بار

سه بار

سوال های مرتبط