هر ازمایشی مهمه وقتی دکتر می نویسه و جز روتین مخصوصا قند
آره حتما انجام بده که ببینی قند داری یا نه چون دیابت آب دور بچه رو زیاد میکنه واین اصلا خوب نیست
دکتر من نخواست از من
اگه قند داشته باشی از کجا میخوای بفهمی؟
اره خیلی ازمایش مهمیه حتی برا زایمان هم مهمه قندت نرمال باشه یا نه
بله اگه قند داشته باشی خطرناکه
خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.