سلام مامانا ازمایش قند بارداری من خوبه؟

تصویر
۴ پاسخ

اره نرماله فقط لب مرزی مواظب باش

تازه کم هم هست

اره عزیزم خیلی خوبه

بله نرماله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسری 💙👶🤰 مامان گل پسری 💙👶🤰 ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی
مامان د‌ُرسا مامان د‌ُرسا روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی
مامان پناه خانوم مامان پناه خانوم روزهای ابتدایی تولد