۲ پاسخ

دکتر منم برام ۲۳ هفته نوشته

نه،چرا عجله دارین تو هر چی؟
دیگه زود زود ۲۴هفتس وایسا ۲۶اینا برو

سوال های مرتبط

مامان بچه ها🩷💙🩵 مامان بچه ها🩷💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری