سلام انومالی دادی
میخایی انجام اگ تامین اجتماعی هستی برو بیمارستان رجایی رایگان انجام بده کامل برات انجام میدع من اونجا انجام دادم خوبم بود
۲۴ به بعد بدی بهتره
یه هفته اینور تر ایرادری نداره
نه بستگی به صلاحدید دکترت داره به منم گفت بیست و سه تا بیست و چهار هفته
زوده بایر بری تو ۷ ماه
از ۲۴تا ۲۸هفتس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.