خانوما کسی تو بارداری عصبانی شده؟؟

۱۲ پاسخ

دقیقا منم عذاب وجدان دارم

منم خیلی عصبی ام که داد میزنم موهام و‌میکشم یه دختر ۱۴ ساله لجباز داره درک و شعورش صفره عصبیم میکنه

بله من🙁😂🤌

اره بابا صد بار از ته دلم فقط زار زدم بعدش فقط دلم برا بچه سوخت

عجب سوالی🤣

اره عزیزم

این چه سئوالیه 😐مگه خانوما باردار آدم نیستن؟یا حق عصبانیت ندارن؟همه آدما گاهی اوقات عصبی میشن .خانوما باردار هم آدمن دیگ

من 😕😕 ی دیونه تموم عیارم😂

کی نشده ؟

اره من امروزم انقدر گریه کردم🥲🥲🥲

✋🏻✋🏻✋🏻✋🏻

اره صدبار

سوال های مرتبط

مامان 💖👶🏻🍼 مامان 💖👶🏻🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مانیسا🩷ماهان🩵 مامان مانیسا🩷ماهان🩵 ۴ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری