خانمای هم هفته علائماتون چی هست؟

۳ پاسخ

درد لگنم بیشتر شده ، زیاد میشینم هم دنبالچه م خیلی درد می‌گیره. یه وقتایی رفلاکس دارم انگار اسید معده م میاد بالا

کمر درد
زیر شکم

من که دارم از دندون درد میمیرم

سوال های مرتبط

مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان sevar مامان sevar روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی