خانومای هم هفته من
کله پاچه ضرر نداره؟؟

۵ پاسخ

بخاطر فشار اینا میگن زیاد نخوری کم بخوری مشکلی نسیت

من یبار خوردم زیاده روی کردم خیییلی هوس داشتم مغزشم خوردم کمی
ولی کلی ابغوره ابلیمو خوردم اما فشارم زد بالا
در حد کم بخوری هیچ طوری نی مفید هم هست

منم دو دفعه خوردم ولی مغزشو نخور

ن چ ضرری..من چندبارخوردم

کله پاچه ضرر نداره بخاطر چربیش میگن زیاد نخورید ک من چنبار خوردم

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ❤️🫀 مامان ❤️🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها ۱ ماهگی