من فردا میشم ۱۸هفته با وجود جفت خلفی هنو هیچی حس نمیکنم

۶ پاسخ

منم حس نکردم ازشمام هفتم بیشتره

جفت من خلفیه عزیزم یک هفته است که تکوناشو حس میکنم عجله نکن هنوز زوده

منم حس نمیکنم ..خلفی ام هست

اشکال نداره منم خلفی بود ۲۰ هفته کامل حسش کردم

من ۲۰هفتمه هنوز متوجه نمیشم

تو برگه سونو نوشته جفت چیه؟

سوال های مرتبط

مامان حسین 🩵 مامان حسین 🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری