۳ پاسخ

منم ۳۴ هفته سونو اخر رفتم

من یکی تو12یکی17یکی30یکی39

من ۳۵ انجام دادم
نیومد انقد ک‌۳۸ هم انجام دادم باز ۳۹هفته و ۴ روز انجام دادم ک‌شبش سزارین شدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣🍼 مامان جوجه🐣🍼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه👧🏻🍭🍼 مامان پناه👧🏻🍭🍼 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی