بچه 2ماهه سرما خورده چیکار باید بکنم

۲ پاسخ

هیچی اگه تب داشت هر ۴ ساعت یه بار اندازه دو برابر وزنش قطره پاراکید بده خوب میشه

بخور بده

سوال های مرتبط

مامان یسراوآریا✨️❤️ مامان یسراوآریا✨️❤️ ۸ ماهگی
مامان حلما و آرین💙🩷 مامان حلما و آرین💙🩷 ۲ ماهگی
مامان سارا جون مامان سارا جون ۵ ماهگی