۱۰ پاسخ

بزار بدنیا بیاد انشاالله .شب نخوابی و واکسن و سختیاشو ببینی پشیمون میشی از این فکرت

بزار یکم بزرگ بشه بعد بیار منم بچه سوممو باردارم

بزار حدقل دوسالش بشه بعد دومیو بیار

هنوز که نزاییدی 😅😅به فکر دومی بزار یکم بزرگ بشه حداقل ۱ سال پر کنه

چشم پشیمون،شدم

😐😐😐من ب غلط کردن افتادم

ماشالا بهت🤣

چ حوصله ای داری تو

چهل روزک گذشت اقدام کن نریخته میگیری😂

اگه طبیعی دوماه
اگه سزارین ۶ ماه

سوال های مرتبط

مامان داناک🩷 مامان داناک🩷 ۲ ماهگی
مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. مامان 𝑜𝑚𝑎𝑟♡. ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اقا نیما🍓 مامان اقا نیما🍓 ۸ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۰ ماهگی