۴ پاسخ

من که اصلا انومالی بهم عکس خوب نداد .... فقط از دست و پاهاش و سرش داد همین هر کدوم جدا

۱۸ هفته

من رفتم 18هفته خوب بود عکسا ولی همه با هم فرق دارن

انومالی اصلا عکس خوبی بهت نمیده بچه بزرگ شده کل بدنش تو تصویر جا نمیشه
عکسای ان تی خوبه

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مادردوتا پسر مامان مادردوتا پسر ۵ ماهگی
مامان مَهیار👶 مامان مَهیار👶 هفته سی‌ام بارداری
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی