خانما خوردن دلستر یا نوشابع تو شیردهی مجازه؟

۶ پاسخ

من همیشه دلستر میخورم شیر زاس

نوشابه هم نفخ داره هم شیرو کم میکنه دلستر بهتره ک گازش کم باشه نفخ داره یکم ولی برای شیر خوبه

نوشابه نفخ داره

نوشابه نفخ زیادی داره و دل درد میگیره

دکتر تاکید کرد دلستر و سوپ جو برای نفخ نخور گفت همه میگن شیر زیاد میکنه اما باعث نفخ و دل درد بچه میشه

سوال منم هست ،دلستر که براشیرت زیادبشه میگن خوبع ،نوشابه رونمیدونم منم دائم میخورم

سوال های مرتبط

مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌ مامان ܩܣܥ‌‌ࡅ࡙ߊ‌ܝ‌ ۳ ماهگی
مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۱ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی
مامان فرشته خداوند مامان فرشته خداوند ۱۴ ماهگی
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی