۵ پاسخ

اینجوری باساده پختن چ فرقی داره؟

چند ساعت میزاری با شیشه بپزه ؟با حرارت کم ؟من همش میترسم شیشه رو گاز بترکه اینجوری

ادویه زدین تو سوپش؟

چیه میشه دستور بزاری

نوش جانش حتما دوست داره

سوال های مرتبط

مامان 🍼امیرحسین جانم🩵👶🏻 مامان 🍼امیرحسین جانم🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان هدیه ماندگار 💙 مامان هدیه ماندگار 💙 ۱ سالگی
مامان آیکان و نی نی مامان آیکان و نی نی ۱ ماهگی
مامان روشا🪿🐣🐥 مامان روشا🪿🐣🐥 ۵ ماهگی
مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی
مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ مامان ꜱʜᴀʜᴀɴ ۱ سالگی