۳۹ روزه باردارم بتام‌ ۹۲۰۰ هستش. خوبه؟

۴ پاسخ

اره خوبه

نا ازیزم میگم بچه قبلیم قلبش تشکیل نشده بود الان حاملم نرفتم سونو می ترسم

نرفتی برای قلبش منم چهار هفته پنج زوز هستم چیکارکونم بچه دیگم قلبش تشکیل نشود

اره عالیه مبارکت باشه گلم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری