خانوما بچم خوابه یهو ناله میکنه چرا؟

۱ پاسخ

گشنشه .یا جاییش درده.اگه یبار باشه اشگالی نداره ولی اگه همیشه ناله میکنه جاییش درده

سوال های مرتبط

مامان نورا  و نیکا👼 مامان نورا و نیکا👼 ۲ ماهگی