۶ پاسخ

باعث میشه باردارنشی یا سقط میشه
چون توتکامل جنین نقش داره

عزیزم شما با پولیپ باردار شدی؟
منم دارم

عزیزم پرولاکتین شما چند بود؟

چجوری فهمیدی پرولاکتینت بالاش.علایم چیه

عزیزم پرولاکتینت چنده مگه؟!

عزيزم مهم ترينش ناباروري و سقط جنين هس
تنبلي هم داري؟ پريودت نامنظمه؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری