باعث میشه باردارنشی یا سقط میشه
چون توتکامل جنین نقش داره
عزیزم شما با پولیپ باردار شدی؟
منم دارم
عزیزم پرولاکتین شما چند بود؟
چجوری فهمیدی پرولاکتینت بالاش.علایم چیه
عزیزم پرولاکتینت چنده مگه؟!
عزيزم مهم ترينش ناباروري و سقط جنين هس
تنبلي هم داري؟ پريودت نامنظمه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.