۶ پاسخ

من ۵ماهم همچنان درده یوقت هم تیرمیکشه

برای من تا 18هفته بود..بعد یه چند روز کامل رفت و الان شدید تر برگشته

منکه هس کلا یهو دررد میگیره یا توش انگار میسوزه

از من ک رفت

خیلی احتیاط کنید سرما نخورید من سرما خوردم بد دردی هست آخی

مال من همین طور طبیعی هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان بردیا 👶🏻 مامان بردیا 👶🏻 ۸ ماهگی
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تپلچه☺️💙 مامان تپلچه☺️💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مروارید🩷 مامان مروارید🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری