خانوما شیاف زدم تبش بیاد پایین نیومده باچی تبش بیارم پایین

۴ پاسخ

سرکه و آب درجا میاره پایین یه نصفه استکان سرکه با دو لیوان آب ولرم

امتحان کن..نشاسته گل باشه

تصویر

عزیزم شیاف دیکلوفناک بذار
بروفن بده
با پارچه نم دار ولرم رو دست و پا و بدنش بکش
لباسش رو کم کن
اگر پایین نیامد ببر بیمارستان

بروفن داری؟؟
پاشویه کن
دست و پاهاش بشور با اب ولرم
لیمو شیرین تب میاره پایین بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان Arsin👶🏻🫀🥰 مامان Arsin👶🏻🫀🥰 ۲ سالگی