ربطی نداره پسر من ۱۵۶
معمولا دختر
پسر من آنومالی 156 بود
ب ضربان قلب نیست من بار اول ۱۶۷ بود
بار دوم ۱۴۸
من ۱۵۹ بود دختره
ربطی نداره ولی پسر من اکثرا ۱۵۵
ربطی نداره مال و دوستم ۱۶۳بود بچه من دختره مال دوستم پسر
عزیزم بستگی داره توی چند هفتگی باشه...توی ۸هفتگی بنظرم هرچی بالاتر پسر من توی گهواره به این کشف رسیدم😁🤪ولی در کل ضربان قلب متغییر
ربطی نداره
ربطی نداره من دختر اولم همش تو 140اینا بود الان دومی که باردارم 135
هیچ ربطی نداره میگفتن بالای ۱۴۰ دختره ولی پسر من ااز اولش تا الان ۱۶۰ هست ثابت
مگه نرفتى انومالى
ربطی نداره پسر من ۱۶۵ بود
انتی۱۵۷بود انومالی 141دختر شد
مال ۱۵۴بود دختر بود
من خودم۱۷۴ پسر بود. دوستم ۱۵۰ پسر. ربطی نداره
ربطی به ضربان ندارع من ضربان قلب ۱۶۸بود فک میکردم دختره ولی پسر شد
دختر واس من ۱۵۵
ربطی نداره
برای من پسر ۱۵۶ ۱۵۱ هردو پسر بودن
برا من 161 بود پسر بود ربطی نداره ب ایم چیزا اصن
ربطی نداره
بابا ربططططططی ن د ا ر ه
اصلا ربطی نداره
ربطی ندارع🫡
دختره
برای من پسر بود
برای چی سنو من عدد ضربان قلب رو نزده ، زده ضربات قلب طبیعی؟
برای من دختر ۱۳۴
پسر ۱۴۰
ربطی ندارع عزیزم
noربط
من دخترم۱۴۰پسرم۱۷۲
ربطی نداره بچه ام ۱۸۰بود پسره
ربطی نداره گلم
جنسیت ربطی نداره به ضربان قلب
هیچ ربطی نداره گلم
ربطی نداره🙂
عزیزم جنسیت ربطی به ضربان قلب نداره
ربطی نداره پسر قبلیم168بود این پسرم 140
ضربان ربطی ندارع میگن
بالاست اگه بشه دختره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.