۶ پاسخ

۱۷۴ بود پسر

برا من انتی هم گفت احتمالا دتار انومالی هم دختر بود 😍😍

ای خدا
چه ربطی داره آخه

اکثرا میگن سونو ان تی جنسیت رو دکتر میگه ولی به من نگفت گفت مشخص نیست😕

برا من دختر بود

هيچ ربطي به ضربان نداره، مال من ١٦٤ بود و ني ني پسره

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هستی و همتا مامان هستی و همتا ۸ ماهگی
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نفس خانوم✨️ مامان نفس خانوم✨️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سئوگی مامان سئوگی هفته سی‌ام بارداری
مامان طلا مامان طلا هفته بیست‌وپنجم بارداری