برا من یکیش 154 بود یکیش157 هر دو پسرن
سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده
@Nazdaneh1403
من پسر اولم 161 بود این و نمیدونم چیه ولی 171 فکر نکنم ربطی داشته باشه
معمولا بالای ۱۴۰ باشه دختره ولی درصد خطا هم هست همیشه
دختر بیشتر من ۱۵۵ بود
چه ربطی داره؟ ؟؟؟
اصلا ب ضربان نیست گول نخورید
من دخترم ۱۴۵ بود
پسرم ۱۶۵
دختره عزیزم هرچی پایینترپسره
احتمالا دختره
مگه انتی ندادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.