بچه ها ضربان قلب بچه ۱۵۰بود بنظرتون دختره یا پسر

۹ پاسخ

برا من یکیش 154 بود یکیش157 هر دو پسرن

سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده



@Nazdaneh1403

من پسر اولم 161 بود این و نمیدونم چیه ولی 171 فکر نکنم ربطی داشته باشه

معمولا بالای ۱۴۰ باشه دختره ولی درصد خطا هم هست همیشه

دختر بیشتر من ۱۵۵ بود

چه ربطی داره؟ ؟؟؟

اصلا ب ضربان نیست گول نخورید
من دخترم ۱۴۵ بود
پسرم ۱۶۵

دختره عزیزم هرچی پایینترپسره

احتمالا دختره
مگه انتی ندادی

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هستی و همتا مامان هستی و همتا ۸ ماهگی
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری