منم دارم 🥹 یادگاری نی نی ها
چقدر تمیز😂برا من پکید اخر اخرا
برای منم پرشده
برا من فقط یدونه اون پایین پایینا ترک خورده پماد آداپالن زدم کمرنگ شد
برای من هیچی نیست، فقط رون پام ترک خورده
واسه من هیچی نشدع
برو پماد بگیر
اصلا نخارون
ولی میگن اصلا نباید بخارونی
من هیچی نمیزنم ولی اصن ترک نخورده
برا منم همینه🤦🏽♀️
اشکال نداره فدای سر بچه هامون
وضعیت شکمم من که داغونه
برا منم اینجوری شده
دیگه درست نمیشه ؟؟
روغن زدی باز ترک خورده عزیزم؟
منم بدترع
یادگاری نینی کوچولو 😍🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.