۶ پاسخ

دهک یک تا چهار میدن فقط. اونم به شهر تهران نمیدن

فک میکنم باید تو بهداشت پرونده داشته باشی و اونا اسمتو رد کنن...منم تازه فردا می‌خوام برم برا دومی پرونده باز کنم...اولی رو 32هفته رفتم

ما دهکمون ۶ هست ،دخترم زیر دو ساله ولی بهمون تعلق نگرفت

تا دهک ۷ میدن
۱۲۰۰
برای زنان باردار و شیرده
ب ماهم نداد چون ۸یم

قضیه چیه ما هم سبد کالا نداریم
به ما هم میدن یا نه

هیچی شماره ملی سرپرستت یا کارتش بزن اونجا ک سبد کالا میدن بزن بینم گیرت میاد یا نه

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حلما🥹🫀. مامان حلما🥹🫀. ۲ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آیلار مامان آیلار هفته بیست‌ویکم بارداری