اسمت باید تو بهداشت تو سیستم ثبت باشه
از ۱۴۰۵ هرکی بچه بیاره بش تعلق میگیره
به مامان باردار فک کنم نمیدن وقتی بچه دنیا میاد میدن باید ثبت نام بشه از وقتی دنیا بیاد تا 2سالگی میدن فک کنم
مثل کالابرگه ب دهک یک تا هفت فکر کنم تعلق میگیره باید اسمت تو بهداشت ثبت بشه خودم قبل عید بهداشت رفتم باید ببینیم سری جدید ک واریز میکنن ب ماهم میدن یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.