این پولی ک ب مادران باردار میدن چ‌جوریه شرایطش چیه؟
شما گرفتید؟

۳ پاسخ

اسمت باید تو بهداشت تو سیستم ثبت باشه
از ۱۴۰۵ هرکی بچه بیاره بش تعلق میگیره

به مامان باردار فک کنم نمیدن وقتی بچه دنیا میاد میدن باید ثبت نام بشه از وقتی دنیا بیاد تا 2سالگی میدن فک کنم

مثل کالابرگه ب دهک یک تا هفت فکر کنم تعلق میگیره باید اسمت تو بهداشت ثبت بشه خودم قبل عید بهداشت رفتم باید ببینیم سری جدید ک واریز میکنن ب ماهم میدن یا نه

سوال های مرتبط

مامان آوین وآوان مامان آوین وآوان ۱ ماهگی