۶ پاسخ

یعنی طرح یسنا برای دهک ۳-۷شارژ نمیشه؟؟

براما که دهکمون رو‌ ۸ زدن بی دلیل مستاجریم بعد داداش هام شرکت نفتی با خونه و ماشین خارجی دهکشون ۴ یا ۵ معلوم نیست چطور دهک بندی کردن خیرندیده ها

آره من ۶۵۰ گرفتم

1تا 3 فقط میدن

۱تا ۳فقط میدن مارو دهک نه زدن ویلان مونده ها مستاجر وهیچی هم نداریم ازتراکنش مغازه اجاره ای هم ۷تومن باقی میمونه براخودمون

اره طرح یسنا ۶۵۰ من گرفتم

سوال های مرتبط

مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری