فردا باید برم برا معاینه پیش دکترم
خدا بخیر کنه😐😓

۵ پاسخ

😂😂نگرانی نداره که دوتا انگشت میکنه تو و تمام

برای من که درد داشت 😂

اصلا چیز ترسناکی نیست نگران نباش

فقط خودتو شل بگیر اصلا اصلا درد نداره

خوبه که

سوال های مرتبط