۱۴ پاسخ

من یه تومن بود

برا دو قلو هم همینه هزینه ؟؟؟

برامن ۷۰۰ شدد غربالگری دومم ۲ تومن شد

منظورم سونو نیست .. فقط ازمایش خون تنهارو میگم

۸۰۰تومن ازاد سونو۲تومن

متغیره حدود ۷۰۰ ۸۰۰

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

دکتر من گفت سونوگرافی ش ۱۲ تومن !!!!!
چرا!؟ البته گفت دو نوع سونو هست یکیش ۲ تومن یکیش ۱۲ که بهتر ۱۲ تومنی رو انجام بدی ؟ الان نمیدونم چیکار کنم

واسه من ۷۰۰

دوروبر ۸۰۰بود آزمایش ولی سونو ۵۶۰بود

من تازه رفتم ۱/۰۸۰

من ٧٣٠ دادم

مرسی

من ازمایشش ۸۰۰ شد

سوال های مرتبط

مامان زهرا و داداشی💙 مامان زهرا و داداشی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری