خانما خلفی بهتره یا قدامی

۷ پاسخ

جغت خلفی و قدامی همیشه هم صدرصدی نیست واسه زود یا دیر متوجه شدن تکونای بچه
مثلا مال من قدامی بود خیلی زود متوجه حرکتای بچم شدم
ولی دوستم ک خلفی بود چندین هفته دیرتر از من متوجه شد
بستگی ب خودت و بچت داره
از نظر بهتری هم فرقی نداره
دو مدل جفت و قرارگیریه

فرقی نداره عزیزم
بد و خوب نداره

خلفی..

من قدامی بودم تکوناشو زودتر حس کردم

بد و خوب نداره که تو خلفی زودتر حرکات بچه رو احساس میکنی قدامی دیرتر

من قدامی بودم اصلا خوب نبود همش استرس تکون نخوردن داشتم

خلفی زودتر حس میکنی تکونش و قدامی دیر تر تنها فرقش همینه

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۷ ماهگی
مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسته پسر👶 🐣🍼 مامان پسته پسر👶 🐣🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری